Wysyłka i dostawa
Jaką formę dostawy mogę wybrać?
W Seniorze.pl oferujemy Państwu następujące metody dostaw:
Kurier DPD;
DPD Pickup – dostawa do punktu odbioru;
Kurier DHL;
DHL – punkty odbioru;
Kurier InPost;
Paczkomaty InPost.
Jaki jest koszt wysyłki?
Koszt wysyłki produktu zakupionego na naszej stronie zależy od wyboru przewoźnika.
PAMIĘTAJ: Dla zamówień opłaconych przedpłatą, powyżej 450 zł DOSTAWA GRATIS!
Inpost Paczomaty
koszt wysyłki przy płatności z góry : 14,99 zł
płatne przy odbiorze : nie dotyczy
Inpost Kurier
koszt wysyłki przy płatności z góry : 14,99 zł
płatne przy odbiorze : 17,99 zł
DPD Pickup
koszt wysyłki przy płatności z góry : 10,99 zł
płatne przy odbiorze : nie dotyczy
DPD Kurier
koszt wysyłki przy płatności z góry : 17,99 zł
płatne przy odbiorze : 20,99 zł
Czy mogę zmienić adres dostawy?
Adres dostawy możemy zmienić tylko do pewnego momentu na realizacji pakowania produktów. Niestety, po tym czasie zmiana adresu dostawy nie będzie już możliwa. Większość zamówień będzie gotowych do wysyłki w ciągu dnia roboczego. W razie potrzeby zmiany adresu prosimy o jak najszybszy kontakt z naszym działek obsługi klienta : kontakt@seniorze.pl lub pod numerem telefonu 607 612 964.
Gdzie mogę sprawdzić status swojego zamówienia?
Status zamówienia na stronie wybranego przewoźnika będzie zaktualizowany najpóźniej w ciągu 24h od daty nadania paczki, więc należy mieć na uwadze, że do tego czasu informacja może być nieaktualna. Kiedy przesyłka zostanie nadana, otrzymasz wiadomość e-mail z numerem swojej przesyłki.