Zwroty i Reklamacje

W Seniorze.pl, zależy nam na Twojej pełnej satysfakcji z zakupionych produktów. Rozumiemy jednak, że mogą wystąpić sytuacje, kiedy zakupiony towar nie spełni Twoich oczekiwań. Poniżej znajdziesz informacje dotyczące procesu reklamacji i zwrotów.

Zwroty

Przykro nam, że produkt zakupiony u nas nie spełnia Twoich oczekiwań. Produkty zakupione w naszym sklepie możesz zwrócić w ciągu 30 dni. W tym celu wypełnij formularz zwrotu online i wyślij paczkę pod nasz adres.

Zwróć zamówienie
  • Jak mogę zwrócić towar? (Instrukcja)

    Pamiętaj, że przyjmujemy tylko artykuły w stanie nienaruszonym i nieużywanym. Możesz otworzyć opakowanie i sprawdzić produkt, tak jak w sklepie stacjonarnym, jednak prosimy, nie usuwaj metek i postaraj się nie ubrudzić towaru.

    Powyższe nie ogranicza Twojego ustawowego prawa do odstąpienia od umowy w ciągu 30 dni. Jeśli jednak produkt dotrze do nas w uszkodzonym lub używanym stanie, będziemy mogli dokonać odpowiedniego potrącenia od kwoty zwrotu proporcjonalnie do występujących szkód.

    Informujemy, że nie przyjmujemy paczek za pobraniem.

    Wypełnij formularz zwrotu online

    Wypełnij wszystkie pola formularzu zwrotu.

    Poczekaj na potwierdzenie zgłoszenia.

    Po wypełnieniu formularza wyślemy Ci (najpóźniej w kolejnym dniu roboczym) potwierdzenie na adres mailowy podany w zamówieniu.

    Odeślij produkty na poniższy adres

    Zapakuj produkt i dołącz numer zwrotu który otrzymasz w mailu. Odeślij produkty na adres wskazany w potwierdzeniu otrzymania zwrotu. 

  • Czy mogę wymienić produkt na inny?

    W przypadku chęci wymiany produktu na inny, prosimy o zwrot towaru zgodnie z procedurą zwrotów, a następnie złożenie nowego zamówienia. Wszelkie koszty związane ze zwrotem ponosi kupujący.

  • Jaki jest koszt odesłania towaru?

    Nie oferujemy darmowych zwrotów. Koszt wysyłki będzie zależał od wybranego dostawcy. Wybierz optymalną dla siebie formę wysyłki zwracanego towaru.

  • Jak mogę sprawdzić czy mój zwrot dotarł już do was dotarł?

    Status wysłanej do nas przesyłki możesz sprawdzić na stronie przewoźnika, któremu zleciłeś transport.

  • Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

    Środki zwrócimy w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przez nas przesyłki zwrotnej. Zwrot należności odbywa się w takiej samej formie, w jakiej dokonano zapłaty za zamówienie.

  • Potrzebujesz dodatkowej pomocy?

    Jeśli masz dodatkowe pytania, lub potrzebujesz dodatkowej pomocy skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego. Jesteśmy tu po to, aby Ci pomóc.

Reklamacje

Serdecznie przepraszamy za wszelkie niedogodności. Aby złożyć reklamację, prosimy wypełnić formularz reklamacyjny i wyślij paczkę pod nasz adres.

Złóż reklamację
  • Jak mogę złożyć reklamację? (Instrukcja)

    Paragon lub fakturę na produktu zamówiony w naszym sklepie wysłaliśmy na mail podany podczas zamówienia. Przygotuj ewentualnie numer zamówienia.

    Wypełnij formularz online.

    Uzupełnij wszystkie pola w formularzu. Dokładnie opisz wadę oraz wskaż nam jej umiejscowienie. Pamiętaj, aby podać szczegółową nazwę produktu uwzględniając markę, model

    Poczekaj na potwierdzenie zgłoszenia.

    Na podany przez Ciebie e-mail wyślemy potwierdzenie zgłoszenia (najpóźniej w kolejnym dniu roboczym, nie jest ono wysyłane automatycznie) oraz prześlemy formularz reklamacji w formacie PDF. Wydrukuj je i podpisz.

    Odeślij produkty 

    Odeślij produkty na wskazany w potwierdzeniu zgłoszenia adres. 

  • Kiedy mogę zgłosić reklamację?

    Jeśli zakupiony u nas produkt posiada wadę, możesz zareklamować go w ciągu 2 lat od zakupu. Przed zgłoszeniem reklamacji oceń stan produktu i upewnij się, że wady nie wynikają z niewłaściwego użytkowania.

  • W jakim czasie moja reklamacja zostanie rozpatrzona?

    Decyzję odnośnie złożonej przez Ciebie reklamacji otrzymasz do 14 dni od daty otrzymania przez nas wadliwego produktu.

  • Co zrobić, jeśli przesyłka dotarła do mnie uszkodzona?

    W przypadku otrzymania uszkodzonej przesyłki, prosimy o sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera i niezwłoczny kontakt z naszą obsługą klienta. Protokół jest niezbędny do rozpatrzenia reklamacji związanej z transportem.

InPost Paczkomaty

14,99zł

InPost Kurier

14,99zł

InPost Kurier za pobraniem

17,99zł

DPD Pickup

10,99zł

DPD Kurier

17,99zł

DPD Kurier za pobraniem

20,99zł